Trójmiejska trasa

Konrad codziennie dojeżdżał do szkoły z Gdyni Leszczynki do Gdańska SKM. Był na etapie zbuntowanego młodego człowieka, którego najbardziej interesowały gadżety elektroniczne. Jego pasją stało się też oglądanie reklam, w tym również tych emitowanych w SKM. Doszedł do wniosku, że można się fajnie bawić w typowanie, jak reklama w SKM poleci następna. Opowiedział o swojej zabawie kolegom z klasy. Początkowo śmiali się z niego, ale zaintrygował ich schemat i kolejność puszczania reklam w SKM. Postanowili sprawdzić i wybrali się na wycieczkę SKM. Zanim załapali schemat puszczania reklam w SKM musieli przejechać kilkanaście stacji. Jednak byli ciekawi, czy w innych godzinach lecą reklamy w takiej samej kolejności i częstotliwości. Niestety, kolejne godziny sprawdzania reklam w SKM wybrali sobie akurat w czasie lekcji. Po przejażdżce doszli do wniosku, że w godzinach mniejszego natężenia ruchu pasażerskiego reklamy w SKM są emitowane z inną częstotliwością i kolejnością. Postanowili po tygodniu sprawdzić jakie reklamy zniknęły i ile pojawiło się nowych. Postanowili tak co tydzień sprawdzać reklama w Luxmed przez jeden miesiąc a potem wyciągnąć jakieś ogólne wnioski. W międzyczasie każdy z nich osobno miał robić notatki co w jakiej reklamie zmieniłby aby była bardziej skuteczna i ciekawsza. Dzięki swoim podróżom z reklamami w SKM często doradzali znajomym lub rodzinie gdzie i z jakiej firmy mogą skorzystać w celu załatwienia różnych sprawy.

Dodaj komentarz